Ostu tingimused
ABETEKS.EE Kasutamis Ja Tagastamistingimused
1.
Müügitingimuste kehtivus
1.1. Müügitingimused kehtivad Abeteks.ee
veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja ABETEKS BALTIC OÜ (edaspidi
Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele
reguleerivad Abeteks.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid
Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus
(edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.3. Veebipood Abeteks.ee jätab endale õiguse
teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse
veebilehel Abeteks.ee
2. Hinnainfo
2.1. Kõik veebipoes Abeteks.ee toodud hinnad
sisaldavad Eesti Vabariigi käibemaksu, mis on 20%.
2.2 Hinnale lisandub transpordi hind vastavalt
Tarbija valitud tarneviisile. Tarbija poolt valesti tellitud kauba tagastamise
korral jäävad tagastuskulud tarbija kanda.
2.3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest
kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (14 päeva pärast tellimuse
vormistamist).
2.4. Kui tellimus on esitatud enne
müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Abeteks.ee vahel
tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
2.5. Veebipood Abeteks.ee jätab endale õiguse
teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse
veebilehel Abeteks.ee
2.6 Veebipoel on õigus keelduda müügist ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui veebipoes märgitud kauba hind on vea tõttu oluliselt madalam kauba turuhinnast.
3. Tellimuse vormistamine
3.1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
3.2. Tellimuse vormistamiseks vajutage “ostukorvile” parema üleval nurgas.
3.3. Järgnevalt vajutage “Kassa”
3.4. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud
andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage
lingile „Kinnita tellimusˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate
tasuda mugavalt pangalingi kaudu või teiste makselahenduste abil pankades ostu
sooritamise riigis kasutusel olevas valuutas. Andmed makse sooritamiseks koos
kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast
tellimuse kinnitamist ekraanile teie emailile saadetud arvelt.
3.5. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse
leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni
täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta
kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
3.6. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse
tööpäevadel E−R 10.00−16.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 16.00,
vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka „tulen kaubale ise
järeleˮ tarnevaliku puhul.
4. Müügilepingu jõustumine
4.1. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood Abeteks.ee
andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood Abeteks.ee poolt
tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale,
Tarbija aga kohustub veebipood Abeteks.ee tasuma Kauba eest esitatud arvel
näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
4.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud,
annulleeritakse 2 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
4.3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud
makse laekumist Veebipoe pangakontole.
5. Kohaletoimetamine
5.1. Pärast müügilepingu jõustumist
komplekteerib veebipood Abeteks.ee tellimuse ning annab selle
kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Tuleb arvestada, et kauba kohaletoimetamine Tallinnas on 2-3 tööpäeva, kui kaup on laos olemas. Kui seda pole laos, on tarneaeg Tallinna piires 3-4 päeva. Kui tarne toimub väljaspool Tallinna, siis pikeneb tellimuse kättesaamise aeg +1 tööpäeva võrra.
5.2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise
tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest ABETEKS BALTIC OÜ pangakontole.
5.3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla
hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete
sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
5.4. Veebipood Abeteks.ee ei vastuta kauba
kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle
antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest,
mida veebipood Abeteks.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
6. Tagastamisõigus
6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal
õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
6.2. Kaup tuleb tagastada koos täidetud
tagastamisvormiga, tagastusvormi saab üles leida pealehel Abeteks.ee, lehe
alumisel küljel.
6.3 Tagastada ei saa spetsiaalselt eritellimusel varuosad ja akud , ning riknenud kaupu.
KAUBA TAGASTUSVORM
6.3. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra
halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise
eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja
olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses,
omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii,
nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
6.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba
ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab veebipoe Abeteks.ee kodulehelt
ning see tuleb täidetud kujul saata aadressile info@abeteks.ee hiljemalt 14
päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6.5. Tarbija peab kauba tagastama avalduse
esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud
perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
6.6. Veebipood Abeteks.ee teeb tagasimakse
tarbijale taganemisavalduse kättesaamisest mitte hiljem kui 14 päeva
möödumisel.
6.7. Veebipood Abeteks.ee tagastab tagastatava
kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva
möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel
saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on
lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et
on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
6.8. Tagastamisele kuuluvad kõik tarbijalt
lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme
kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja
pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise
viisi ehk Veebipood ei pea Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase
kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
7. Vääramatu jõud
7.1. Veebipood Abeteks.ee ei vastuta Tellijale
tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju
või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Abeteks.ee
ei saanud mõjutada või ette näha.
8. Isikuandmete töötlemine
8.1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades
ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi,
kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress)
ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.2. Veebipoel Abeteks.ee on õigus kasutada
Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks
Tarbijale. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili
aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades
veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete
saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest
pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või
järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
8.3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma
isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik
lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
9. Pretensioonide esitamise kord
9.1. Veebipood Abeteks.ee vastutab ostjale
müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli
olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul,
alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja
üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise
ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus
puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole.
9.2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel
pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood Abeteks.ee poole, esitades arve,
mille alusel kauba ostu eest tasuti.
9.3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada
kauba kasutamise.
9.4. Puudusega kauba parandamise või asendamise
lepivad veebipood Abeteks.ee ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab
veebipood Abeteks.ee.
9.5. Veebipood Abeteks.ee ei vastuta Tarbija
süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise
või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
9.6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste
ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@abeteks.ee pretensiooni, kus
on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote
tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
9.7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse
või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote
nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
9.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja
Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva
jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.9. Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt Abeteks.ee
ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda,
kui veebipoel Abeteks.ee ei ole võimalik
kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub,
veebipood Abeteks.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,
tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
10. Vaidluste lahendamine
10.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone,
tuleb need saata e- kirja aadressile info@abeteks.ee või helistada telefonil +372
5176131. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis
on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada aadressil: https://komisjon.ee
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on
lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja
kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
11. Korpuste, panditoodete ja deposiitide
tagastustingimused
11.1. Müüjal ei ole õigust tagastatud kaupadest
keelduda v.a juhul, kui 14-päevane taganemistähtaeg on ületatud. Kui toodet on
kasutatud või rikutud, on müüjal õigus arvutada kauba väärtuse vähenemine
vastavalt võlaõigusseaduse paragrahv 56 2 lg 4.
11.2. Toodetele nagu EGR klapid, pidurisadulad,
starterid, generaatorid, roolivõimupumbad ja -latid lisandub enamasti deposiidi
maksumus vastavalt tehase poolt etteantud summas. Deposiit makstakse tagasi
peale vana korpuse tagastamist ning eksperdi poolt aktsepteerimist, et korpus
on terve. Raha tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva
jooksul peale taganemisavalduse kättesaamist.
11.3. Pidurisadulad. Vana pidurisadula korpus
tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav korpus peab olema
taastamiskõlblik ja komplektne. Korpus ei tohi olla keevitatud, kulunud ega
mehaaniliselt vigastatud. Kõik servad ja kinnitused peavad olema terved.
Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetud toote
omadega.
11.4. EGR klapid. Vana korpus tuleb tagastada
puhtana ja ostupakendis. Tagastatav korpus peab olema taastamiskõlblik ja
komplektne. Korpus ei tohi olla keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt
vigastatud. Kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote
tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetud toote omadega.
11.5. Generaatorid, starterid ja
kliimakompressorid. Vana korpus tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis.
Tagastatav korpus peab olema taastamiskõlblik ja komplektne. Korpus ei tohi
olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik
servad ja kinnitused peavad olema terved. Starteri rootorivõlliots ei tohi olla
kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Tagastatava toote
tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
11.6. Roolilatid ja pumbad. Vana korpus tuleb
tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav korpus peab olema
taastamiskõlblik ja komplektne. Korpus ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud,
kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad
olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt
kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase
poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda
kontrollida. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed
ostetuga.