Ettevalmistus tehnoulevaatuseks
Hoolduse (MOT) peamine eesmärk on vältida võimalikke rikkeid, mis võivad tekkida teatavatel sõitudel. Et auto ei põhjustaks tarbetuid probleeme, on vajalik regulaarne hooldus. Masina seisukorra jälgimine võimaldab teil tekkivaid probleeme õigeaegselt tuvastada ja neid kõrvaldada, kuni need muutuvad millekski tõsisemaks.
Hoolduse tüübid:
1. SW (igapäevane hooldus)
Igapäevane hooldus hõlmab sõiduki üldise seisukorra jälgimist. Enne igat sõitu soovitatakse juhil kontrollida valgustusseadmete, näidikute, andurite, pidurisüsteemi ja roolisüsteemi kasutatavust. Ja ka: rehvirõhu, õlitaseme ja muude vedelike kontrollimine. Ja lisaks kõigele eelnevale - peske autot perioodiliselt seest ja väljast
2. TO-1 (hooldus-1)
TO-1 sisaldab tööd seadmete puhastamise, määrimise, jälgimise ja diagnoosimise, samuti keermestatud ühenduste kontrollimisega. Meetmete loetelu, mis sisaldab auto esmakordset hooldust eri marki autodele, võib pisut erineda, selle võib täielikult leida konkreetse auto kasutusjuhendist.
3. TO-2 (hooldus-2)
Auto põhjalikum ülevaatus. Kui sõiduautode esmakordne hooldus ei hõlma osade demonteerimist, siis TO-2 teostamisel saab osa masinatest eemaldada. Diagnostika toimub stendides spetsiaalse varustuse abil.
- mootoriõli asendamine (iga 10 tuhande km järel)
- kontrollige piduriklotside paksust
- pesurisüsteemi kontroll
- turvavöö kontroll
- hingede ja lukkude määrimine
- diagnostikasüsteemi jälgimine ja veakoodide kontrollimine
- hüdraulilise pidurisüsteemi ja ajami kõigi torude seisukorra jälgimine